مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کار

آموزش نرم افزار مایکروسافت crm

اگر بدنبال یک کسب و کار عالی هستید و میخواهید مشتریان را به سمت خود جذب کنید، نرم افزار مایکروسافت crm را بروی سیستم خود نصب کنید. کاربران بواسطه این نرم افزار فوق العاده پرکاربرد می توانند فروششان را افزایش دهند و بهتر بروی کارهایشان کنترل و مدیریت داشته باشند ضمنا نرم افزار مایکروسافت crm بازدهی و سرعت عملتان را بالا می‌ برد. نصب نرم افزار crm بسیار ساده می باشد و در صورت نیاز می توانید امکانات جدیدی به آنها اضافه نمایید.

نرم افزار CRM اطلاعات مشتریان را در پایگاه داده CRM نگهداری می کند که به راحتی توسط کارمندان شرکت قابل دسترسی و مدیریت است و ویژگی های مطلوبی را شامل می شود که از جمله مهم ترین آنها می توان به مواردی همچون سرعت در برآورده کردن نیازها و درخواستهای مشتریان، ایجاد زمینه هایی برای مراجعه مجدد مشتری، آشنایی بیشتر با نیازها، خواسته ها و گرایشات مشتری، صرفه جویی در میزان هزینه های تبلیغات و معرفی خدمات سازمان شما، حفظ مشتری در دراز مدت، کاستن از مشکلات و عدم رضایتمندی مشتریان، بالابردن زمینه های بازاریابی و افزایش میزان کم و کیف سرویس دهی به مشتریان اشاره کرد.

نرم افزار crm با نسخه ها و مارک های جدیدی که ارائه شده است قابل نصب بروی تبلت و موبایل می باشد فقط باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. افرادی که این نرم افزار را بروی تبلت خود نصب می کنند اگرچه تبلت آنها دچار مشکل شد، اطلاعاتی که در نرم افزار CRM آنها موجود است بصورت خودکار ذخیره می شود و دیگر نیازی به خریدن تجهیزات گران‌ قیمت با امنیت بالا را ندارید پس این مورد یکی از مزایای منحصر بفرد نرم افزار سی آر ام می باشد. سی آر ام با مارک های متنوعی روانه بازار شده است ولی ما در قسمت زیر می خواهیم شما را با آموزش نرم افزار مایکروسافت CRM آشنا سازیم پس با ما همراه باشید.

نرم افزار CRM یک برنامه با مزایای عالی برای ارتباط با مشتری می باشد.یکی از ویژگی های اضافه شده در نسخه جدید این نرم افزار، ویرایشی پایگاه دانش می باشد و به کاربران این اجازه را می دهد که در آن فیلم و تصویر مورد نظر را اضافه کنند و همچنین می توانند برای انتشار و یا انقضا مقالات برنامه ریزی لازم را انجام دهند. یکی دیگر از قابلیت های نسخه جدید نرم افزار مایکروسافت crm، استفاده از نرم افزار Outlook می باشد، Outlook یکی از نرم افزارهایی است که شرکت مایکروسافت برای مدیریت اطلاعات شخصی ایجاد کرده است و با تعریف این نرم افزار در سی ار ام، به کاربران کمک مبکند که در هر مکانی که هستند ایمیل های ورودی و خروجی خود ار چک کنند و همچنین نیز امکان اضافه کردن مخاطب از طریق یک ایمیل و عطف یک پیام ایمیل به یک رکورد جدید یا موجود در CRM را به شما ارائه می‌ دهد.

نرم افزار مایکروسافت crm جهت تولید اسناد و خروجی گرفتن از شرکت‌ ها، پیش فاکتورها، سفارش‌ ها و فاکتورها از قالب های استاندارد word استفاده می کند و با بهره وری از این ویژگی می تواند در کاهش خطای انسانی و اطمینان از یکپارچگی در شرکت موثر باشد. یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار که باعث امتیاز بالای این نرم افزار شده است، اینست که به کاربران اجازه می‌ دهد در حین کار با CRM، به طور مستقیم اطلاعات خود را در Excel ویرایش و نتایج را به CRM منتقل نمایند فقط این کار در صورتی انجام می پذیرد که افراد آنلاین باشند.

نرم افزار مایکروسافت crm امکان تغییر در تم‌ ها و رنگ بندی سیستم و افزودن لوگو را برای کاربران مهیا می سازد و کاربران می توانند با استفاده از گزینه New اقدام به تعریف و استفاده از تم جدید کنند و به راحتی می توانند رنگ بندی مورد نظر خود را اعمال کنند در ضمن با کمک قابلیت OneDrive می توانند، ذخیره و مدیریت اسناد خصوصی خود در OneDrive for Business، را به طور مستقیم از طریق CRM انجام دهند. چنانچه فصد نصب این نرم افزار را دارید این موارد را رعایت کنید: از RAM 4 الی 8 گیگابایت استفاده کنید، CPU حداقل 1.4 گیگاهرتز باشد و HDD حداقل 60 گیگ باشد. پس فضای مناسب برای نصب این نرم افزار را ایجاد کنید تا دچار مشکل نشوید در ضمن کاربران توسط همه ی مرورگرها می توانند به این نرم افزار دسترسی پیدا کنند.

قابل ذکر است که در نرم افزار Dynamics CRM شرکت مایکروسافت یک چارچوبی مشخص کرده است که ستون های نرم افزار به شمار میروند و شما میتوانید بر روی همین ستون ها نرم افزار ایده آل کسب و کار خود را طراحی کنید و بسازید و این نرم افزار جزو سه نرم افزار اول مدیریت ارتباط با مشتری مطرح دنیا است و در تمام دنیا و توسط شرکت های مختلف استفاده می شود و به صورت ریسپانسیو طراحی شده است و در کامپیوتر، تبلت و موبایل به درستی نمایش داده می شود و قابل استفاده است.

با توضیحات گفته شده در این قسمت و مطالب قبلی نتیجه می گیریم که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مایکروسافت CRM بعنوان یک نرم افزار انعطاف پدذیر این امکان را فراهم می سازد تا در صورت نیاز بتوان ماژول­‌ ها، موجودیت­‌ ها، فرم‌­ ها، فیلد ها، گردش کارها و … را مطابق با نیاز سازمان­ توسعه داد. چنانچه قصد نصب این نرم افزار را دارید می توانید براحتی فیلم آموزشی آنرا نصب کرده و با آن کار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *