یاهو میخواهد بخش تجاری اینترنتاش را بفروشد پس از بررسی گزینههای مختلف، یاهو میخواهد بخش تجاری اینترنتاش را بفروشد. با این تصمیمگیری، در واقع استراتژی «مریسا مهیر» (Marissa Mayer)، مدیر عامل یاهو، رد میشود. یاهو دیگر تصمیم ندارد که سهام ۳۱ میلیارد دلاریاش در «علیبابا» (Alibaba) را برای تاسیس یک شرکت مستقل سرمایهگذاری کند. به جای آن گزینههای دیگری را در نظر میگیرد که شامل فروش هستهی مرکزی فعالیتهای تجاریشان یعنی اینترنت میشود.
دستهبندی: تجارت الکترونیک
واقعیت مجازی چگونه کسبوکارهای فعلی را متحول میکند؟ واقعیت مجازی (Virtual Reality یا VR) در پنج تا ده سال آینده پیشرفتهایی قابلتوجه خواهد کرد. اما آیا این مفهوم و تکنولوژیهای وابسته به آن میتوانند مفهوم فعلی کسبوکارها را تغییر دهند؟ در ادامه با ما باشید. برای درک کامل اینکه واقعیت مجازی چگونه میتواند جای پای خود را در کسبوکارها پیدا و تثبیت کند، سالها وقت لازم
چرا آمازون روزبهروز ثروتمندتر میشود؟ زمستان ۲۰۱۶ برای بازار سهام بسیاری از شرکتها فاجعهبار بود. شرکتهای بزرگی مانند آلفابت، مایکروسافت و حتی اپل گزارشهای ناامیدکنندهای از میزان سودشان در این فصل منتشر کردند. اما در این میان از معدود شرکتهایی که به رشد موفقش ادامه داد، آمازون بود. در ادامهی این مطلب، ساختار سوددهی آمازون را با هم مرور میکنیم . وضعیت مالی آمازون چگونه است؟ درآمد آمازون در سهماههی
پرداخت همراه؛ گذشته، حال و آینده روند پرداختها از طریق موبایل، در بسترهای مختلف بهسرعت در حال رشد است. این روند از چه زمانی شروع شد و با رشد آن چه تغییری در راه است؟ پیشبینی میشود تا انتهای سال ۲۰۱۶ حدود ۴٫۸ میلیارد نفر در کل دنیا به استفاده از تلفن همراه روی آورند. گزارشی که بهتازگی منتشر شده نشان میدهد در سال گذشتهی میلادی ۳۹ درصد کاربران آمریکایی
امتیاز ۱۰ هزار دلاری فیسبوک برای کارمنداناش فیسبوک تصمیم گرفته برای ترغیب کارمندانش به نقل مکان به نزدیکی ساختمان مرکزیاش در «منلو پارک» (Menlo Park) کالیفرنیا مبلغ قابل توجهی را به آنها اعطا کند. “منافع ما در فیسبوک در راستای پشتیبانی از کارمندانمان در همهی مراحل زندگی قرار دارد.” در خبری که رویترز منتشر کرده، گفته شده این کارمندان برای اینکه واجد شرایط دریافت این مبلغ باشند باید در فاصلهی
۵ کلید برای موفقیت کسبوکار در عصر دیجیتال در زمانهای که جریانهای دیجیتال سهمی فزاینده از تجارت و رشد اقتصادی را تحت فرمان خود درآوردهاند، مدیران اجرایی باید پاسخگوی سؤالات جدیدی باشند. جهانیسازی که روزگاری بر مبنای تجارت کالاها و بازارهای مالی فرامرزی سنجیده میشد، امروز به طرز اجتنابناپذیری با مبحث دیجیتالسازی درهم تنیده شده است. انتقال لحظهای جریانهای عظیم داده و اطلاعات و توانایی این شبکههای تودرتوی دیجیتال در